...

go kväll i stugan! ;)

När Rikard och Vera kom hem från promenaden förut så åkte vi till torp för att kika på en gps som man använder i skogen och så, Rikard har länge velat ha en sådan... Sedan så åkte vi vidare till Lyse där Rikards föräldrar bor.. Alltid lika trevlig att träffa dom , vi fick god mat och satt och prata en bra stund. Rikard syster var också där :)

Nu har vi precis kommit hem, vi tog vägen om Maxi innan vi åkte hem och handla lite mat.. Imorgon ska Rikard i väg och sanera olja med hemvärnet, jag hoppas på att han kommer hem på natten men vi får se hur de blir, annars får jag å Vera klara oss själva utan husse en natt :)
Jag ska fika med en go arbetskamrat i morgon, blev så glad när hon ringde här om dagen bara för att se hur jag mådde, så omtänksamt :)

Hoppas ni haft en superbra dag // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0