Fredag.

gokväll i stugan..

Idag var jag som levande död på jobbet ush va jobbigt att känna sig så trött och lättirriterad..
Dagen gick ändå relativt fort.
När jag kom hem möttes jag inte av min Vera bus, väldigt tomt. la mig och somna en timme i soffan , vakna av att en viss Rikard pussa mig :)

Sedan åkte vi hem till rikard syster å hämta Vera, hon hade varit ute och gått massor i dag och haft de väldigt bra , som vanligt när hon är där :)
På vägen hem köpte vi pizza, nu ikväll har vi kikat på webtv och bara myst i soffan.

Nu är husse och Vera ute och kissar natten jag ska snart hoppa in i duschen och sedan ska vi kolla på film i sägen, tror jag kommer somna innan filmen hinner starta ;)

imorgon väntas jobb 8-21 , underbart pass, helg och OB så jag ska inte klaga ;)

Ha de gott..
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0