Helg.

hej på er !


Natten som var va en mardröm vakna av att jag hade sammandragning/förvärk ? är de samma sak?? Ont som satan och som krampliknande symptom i ena sidan av magen som höll på säkert i 20 sek , jag bara srek ! Sov för övrig uselt men som tur e hade jag inget som jag skulle göra på morgoen ändå så sov fram till 11 :)

När jag väl dratt mig ur sängen tog jag en tur med Vera , duscha och ringde en del samtal som tex till lönekontoret å sånt skoj. Ibland är de tur att man har kontaketer säger jag bara.. Åkte vidare till stan och till bibblan där jag kopiera massa papper som jag skulle skicka i väg.. SKÖNT! 100 kg har lättat från mina axlar :)

Sanne ringde lagom då jag hade tänkt ta en donk lite snabbt innan jag åkte hem men vi tog en lunch på köket i stället, goare och trevligare :) satt å snacka och hade de trevligt, som vanligt ! När hon skulle hem skulle jag vidare till försäkringskassan , jag som så länge hade tänkt gå dit och ÄNTLIGEN fått tummer ur, tror fan att de är stängt då, skit. får dit på måndag istället :)

Passa på att handla lite på willys innan jag åkte hem, ikväll blir de pannkisar med sylt och grädde här hemma ;) inte dumt alls om du frågar mig..

Vi ska även hämta en tvättmaskin , en bättre begagnad som vi ska få helt gratis , underbart :) Annars var de väl inget mer.. hoppas ni får en toppen kväll :) kramar Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0