Helvetes natt.

God morgon..

Igår jobba jag kväll , tiden gick fort. När jag kom hem hade Rikard gjrot pannakakor till oss, jävligt goda helt perfekta pannakor dessutom. Min mäster kock ;)

Gick i la mig efter jag ätit var helt slut och i natt har jag drömt mardrömmar och kändt av foglossningen till 1000 plus att jag har haft ont i magen. Rikard fick ge mig en värktablett vid halv tre för jag kunde knappt vända mig i sägen. Känns inte som jag sovit en blund...
Snart ska jag ta mig till jobbet , slutar tre i dag och ska hem och vila de första jag gör.
Vera har åkt till Susanne och Lucas , skönt för henne att slippa vara själv desutom fyller min lilla skatt 5 år i dag :)

Ha en trevlig dag // Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0