Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig ..

godmorgon på er!

natten till i går sov jag skit, hade verk hela dagen så jag låg mest ner...
att ta promenad med Vera var en kamp., men de gick.

När Rikard kom hem då jag hade vilat hela dagen kände jag mig lite bättre , vi gjorde oss ordning och åkte upp till blomsterlandet en sväng och köpte blomma , idag skulle vi ju på premiär , till min älskade stora syster dessutom :)
Teatern var jätte bra, hon lyckades verkligen och det kom en del folk , bohusläningen var där också!

Efter teatern skulle vi ut och äta tacobuffe flertalet av dem som kika följde med, men löne helg så kan man tänka att de var rätt fullt och det var de på Harrys också, vi fick ett bord på Kullgrens. Vilka jädra priser de var där jag tog mig en cesarsallad , den var inte dum , men kanske inte värd närmare 200 kr heller ;) ? men huvudsaken var ju att vi hade en trevlig stund tillsammans och det hade vi verkligen.. Sa de till rikard tänk vilken tur carro har haft som har så fina vänner, verkligen några guldklimpar!

Innan vi åkte hem tog vi vägen om Tempo där köpte vi glass, cider , och rikard mellan öl sedan la vi oss i sängen och mös.
fick ett mycket hemskt besked den kvällen också, nästan så man inte tror att det är sant och man tänker bara VARFÖR?

NU ska jag snart väcka min prins och se vad han vill göra i dag., min fina fina Rikard!
Hoppas ni får en toppendag, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0