Levande död..

hej ppå er.
Inatt sov jag inge gott alls, knäpp Johanna tog inte på sig forlossningsbälet när vi var ute och gick vilket reulterade till att jag hade svin ont..

Idag har jag jobbat 9.45-17 har haft huvudvärk mest hela dagen.. Men vädret har varit toppen och tiden har gått fort. idag sa en pojke till mig. - "du fröken, jag har saknat dig., jag ska fråga min mamma om jag får bjuda dig på mitt kalas ;) "Rikard kom å hämta mig efter jobbet ,lyxig men annars hade jag inte varit hemma för ens närmare halv 7.

Har gjort i odning pannacotta vi ska äta i kväll och rikard har gjort hamburgare till oss., min älsko :)

Ikväll blir de lugna gatan..
Ha en trevlig kväll       /Johanna

Kommentarer
Postat av: Jenny

Älskar dig hjärtat, tråkigt att du ska behöva ha så ont:( pusselipuss

2011-09-16 @ 00:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0