Lördag.

godkväll på er !
Nu sitter jag här i soffan och är ny duschad i dag har vi varit i Bullarn i sommarstugan hela dagen.. Rikard har hjälpt sin pappa med att bygga medans jag har suttit inne och läst tidningar. Vera har varit med Rikards mamma och mormor i två omgångar på långpromenad i skogen :)

Igår var vi ute och tog oss en långpromenad som börja vid bjursjön vi följde lelången och kom till 172:an vägen mot färgelanda. Just då kändes det inte så mkt men inatt och i dag kan jag lova att jag ångra liiite min två timmars promenad men va fan tror inte de blir bättre att INTE röra sig heller. Men kanske lagom dos ;)

Ikväll blir de lugna gatan , imorgon ska vi sätta lite lister och hälsa på farmor som är på sjukhuset.. Tacos ska vi äta i dag också , inte dumt alls ;)

Ha en toppen kväll..
lite bilder från igår-





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0