Måndag.

godkväll!

dagen i dag har varit segare än sirap och jag la mig och sov 2 timmar mitt på dagen , kanske inte de smartaste men nu är jag allafall pigg ;) När Rikard kom hem så åt vi lite Thaimats rester från igår och sedan tog vi oss en promenad på bjursjön, det var ju så fint väder och vi gick sakta :)
På väg hem handla vi lite saker , vi kom hem lagom till "ensam mamma söker" till de åt vi köttbullemackor och drack te, inte dumt alls :)

Nu kollar Rikard på "sveriges historia" som går på 4an och jag passar på att sitta här lite grann .. :) Om en stund ska vi inta sängen och kolla klart på filmen vi börja se igår :)

imorgon ska jag upp tidigt och till sjukgymnasten, ska bli skönt att få träffa ngn som kan sig på sånt här och hoppas de finns övningar och tips hur man kan göra för att ha mindre ont :)
annars får jag se vad jag orkar med.. :)


Hoppas ni haft en jätte bra måndag :) KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0