Mysmåndag.

gokväll på er :)
Min dag började 5.15 i morse. Eftersom det är så mörkt på morgonen nu för tiden så är de svårt att veta när man vakna till om de är natten eller morgonen :)
Åt frukost och gjorde mig ordning sedan bar de av till hogstorp börja sju idag .
Hade glömt både bältet, innetofflorna och hade stövlar på mig så de var som gjort att ha svin ont i dag.. men
dagen gick fort och efter jobbet kom Susanne och hämta mig, vi åkte in till stan och åt på Cactuz sedan åkte vi vidare till simhallen och simma en halvtimme. Underbart att kunna röra sig utan att ha ont, vi tog en efterlängtad bastu också , Susanne hade med sig Chocklad ansiktsmask som vi kleta på och såg ut som två neggas ;)

När jag kom hem igen vila jag en stund tills rikard kom hem, nu har vi precis ätit restan av kvällen blir väldigt lugn med tv tittande och levande ljus!  En mysmåndag helt enkelt :)

Imorgon blir de jobb igen, ser fram emot onsdag då är jag ledig !!

Hoppas ni har de bra :) kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0