Mysmåndag.

Goodmorgon..

idag är de måndag och i med måndag går jag in i ny vecka och denna veckan är de 25. :) Vakna tidigt i dag och låg och fundera på saker som jag ändå inte kan göra ngt åt 5 på morgonen , varför ens ligga och bekrymra sig?? När Älsko gick upp vid 6 gjorde jag de också för då hade jag blivigt hungrig. Passa på att följa med rikar du till bilen och sedan vidare på en lite promenad med Vera så hon fick uträtta sina behov :)

När jag kom in igen åt jag frukost och sedan gick jag å la mig igen, somna som en stock och vakna strax efter 11. Det regnar ute men det gör inte så mkt ., ska om en stund ta på mig regnjackan (som inte går att stänga längre) och ta mig en tur med Vera. Nu är de ju inte så varmt ute så nu kan man ju börja använda ryggan på henne :) Annars blir de är slappis dag , ska kika på film och när älsko kommer hem i kväll ska vi äta köttbullar och potatis mos "-det är mat för en kung de" sa han igår när jag sa vad jag hade tänkt för mat ;)

Hoppas ni får en super dag. Kramar Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0