Mystorsdag!

Hej,

hemkommen efter en mysig kväll tillsammans med min hjärtevän. Vi kika en stund på stan och sedan  gick vi upp de Cheers där vi åt räkor.. Har länge kikat på en ljusslinga med rosor i jag har  tänkt att ha den på¨Mejas rum.. Och de var sista som fanns så jag hade tur , tror jag till och med fick rabatt.. ;)

Sedan hade jag 50kr på Åhlens och även 20% På en vara så köpte tre på trosor, en badrumsmatta och hyller man kan sätta fast med sugknoppar i duschen. jag är jätte nöjd ;) !

Nu har vi precis kommit hem och jag har såklart stassat om till mjukisar, vi ska snart lägga oss och kika lite på robinsson !
lägger nog ut lite bilder i morgon på mitt fynd på living room , vi ska även göra klart Mejas rum så där kommer de bilder inom kort !
Kram på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0