Onsdag.

Hej :)

hjäääp vad denna veckan har gått fort , imorogn är de redan torsdag! Har i och för sig haft saker att göra varje dag så de har inte varit tråkigt.!

idag har varit en toppen dag! sov till halv 11 , gjorde mig ordning packa badkläder rasta Vera och sedan kom Jenny och Wille.
Idag har vi varit på badhuset William gilla skapt och sparka och greja i vattnet :) efter badet var de dax för luch och den åt vi på cactuz , tacosallad :)
Vi hann också men en tur på torp men då börja jag känna av badanet, det är tydligen inte så bra att bada om man har foglossning :/ jag fick köpt mig en tröja , och två par byxor var av ett par var mjukisar. Har inte tänkt att köpa så mkt mer mamma kläder nu det är ju MINDRE än tre månader kvar 89 dagar :)

När jag kom hem dröjde de inte många minuter tills Rikard kom hem, underbart att han kom hem i tid i dag. Vila en timme och sedan tog vi oss ut på en promenad , skattjakt var vi på men vi hitta tyvärr ingen skatt ..
det fick bli pizza idag , de är ju trotts allt lille lördag.

Annars har de varit en lungn kväll.
Imorgon ska jag upp tidigt, ska till sjukgymnasten !

Hoppas ni har de bra kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0