Onsdag.

God morgon god morgon..

Igår var vi ju som sagt å simma när vi kom dit var de inte alls spec mkt folk , maja och jacob tröttna rätt fort & gick till sidan och stod på händer och hoppa. Skulle simma i en halv timmme var de tänkt med efter 25 min så fick jag jätte ont i magen så fick sluta. Maja och Jacob fortsatte därimot de öva sig att hoppa & dyka :)

När vi simmat klar basta vi en stund , hade med mig lite skubb , ansiktsmask , hårinpackning och massa frukt som vi mumsa på .. :) När vi var klara och skulle gå från simhallen regna de , tog bussen hem och rikard å vera mötte mig vid hållplatsen. När jag kom hem gjortde vi mat, klyftpotatis och fläskfile blev de :)

vi bädda rent i sängarna igår och jag somna och sov hur gott som helst i natt !

Nu ska jag snart ta en tur med Vera och göra ordning mig för jobb :) ha en bra dag allesammans :) kramar Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0