Sjukskrivning ?

Hej ingen.

äntligen har jag fått vila liite och ätit lite frukost.

Tagit tag och ringt massa samtal till bland annat sjukgymnasten, BM och till vårdcentralen. Hoppas det kan hjälpa mig., en sjukskrivning och gravidpenning trodde min BM att jag skulle få men tydligen ska det vara väldigt svårt...
men jag ska alla fall söka..

Saken är ju den att jag vill jobba., men ibland kanske man ska lyssna på kroppen. Får i stället hitta en hoobby här hemma som jag kan sysselsätta mig på dagarna med ;) sticka kanske ? :) har ni något tips?

kramar Johhanna


Kommentarer
Postat av: jenny

ååh du kan umgås med mig:D hoppas att det löser sig så att du kan få vara hemma... så himla trist att du ska ha så ont:(

2011-09-19 @ 12:53:46
Postat av: Linda

Ja jag har ett jätte bra tips... träffa mig och barnen... =) För om du blir sjukskriven så måste vi ju kunna hitta en dag som vi kan träffas på... =) Kämpa på och ta hand om dig !!

2011-09-19 @ 12:56:44
Postat av: josefine

awk lilla gumman. haller tummarna for dig att allting gar sin vag.



se till att lugna dig nu,inte gra lika mkt som forut aven om du vill och "tror" du kan.

ar stolt over dig!!!



alskar dig till tusen! <3

2011-09-19 @ 14:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0