Söndag.

Hej på er.. :)

Inatt sov jag som en Prinsessa. Vakna när de åska och blixra ute och kröp under till Rikard och somna om med en gång :) Sovmorgon till 10 hade vi , hade nog kunnat sova en stund till men 10 är lagom :)

Vi gjorde oss ordning, åt brunch (tacosresterna från igår) och begav oss mot Näl. Älskade farmor ligger där.. Pappa, carro & farfar var också å hälsa på. Efter besöket åkte vi för att äta lite på överby , coop. Inte dumt alls. :)
När vi kom hem la jag mig å vila en stund och nu håller jag å Rikard (mest Rikard) på att sätta upp listerna uppe vid taket :) & nästa helg blir de golvlisterna. härligt att Äntligen få de klart här hemma :)

Ikväll blir de lungt , blir väl en promenad med vera i de fina vädret kan ja tro :)
Hoppas ni haft en superbra dag :) kramar Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0