Söndag.

heeej på er!

hoppas helgen varit bra :)

igår fyllde världens bästa Pojkvän år. när jag vakna tassa jag upp & gjorde frukost på sängen till oss.. Vi låg länge i sägen och prata och gosa.
Sedan tog vi med oss varm chocklad och bulle och åkte till maltes stig som är i saltkällarn, Vera var med och hade på sig sin rygga. :) Vi gick upp till utsiktsplatsen och fika en stund innan vi begav oss tillbaka till bilen igen. :) Pappa å Carro kom en snabb sväng och hälsa på också , trevligt och mysigt att få se dom!

Planen med kvällen var att vi skulle äta på våran favvo ställe, kvarters men dumma som vi var boka vi bord alldeles för sent så de fanns ingen plats :( Så de blev pannakakor, godis och film istället . inte samma sak med de gick bra ändå ;)
Som Rikard sa igår "huvudsaken är att jag får vara med dig"
Jag somna dock innan kl 22.

idag vakna vi vid nio har ätit frukost och vera har varit ute med sin husse.. känner mig väldigt trött tror de blir en vilodag idag så jag orkar med 4 tidiga morgonar nästa vecka :)
99 dagar kvar i dag och jag längtar som en tok efter våran Meja ! :)

Ha en toppen dag. bilder från igår kommer senare Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0