Tisdag.

hej på er!

Sov helt ok inatt. Men idag skulle jag upp tidigt. Lilla Alice kom vid halv sju och vid kvart i åtta skulle jag vara hos sjukgymnasten.. visste inte vart jag skulle gå när jag kom in där i huvudentren så satte mig där alla andra satt och efter kanske en kvart var de min tur att anmäla sig, nej då var jag i fel kö detta var vårdcentralen.. Så jag fick gå vidare till en annan kö och vänta där i stället.

Det var en trevlig tjej jag träffa, men jag tycker alltid de känns som man går dit i onödan., att de kanske inte är så farligt.. Men jag vet inte. jag ska alla fall få komma tillbaka och göra lite övningar å så..

När jag kom hem tog jag mig lite fil och la mig i soffan och stensomna, var helt slut., och huvudvärk fast jag inte egentligen gjort ngt ansträngande. Nu har jag precis vaknat och ätit lunch , idag blev de Korvarnas korv....... Bullens pilsner korv de är inte kattskit de ;)

Just nu regnar de väldans mkt här så jag ska lägga mig i soffan och läsa "vi föräldrar" som rikard köpte till mig igår :) å så fort de blir uppehåll (om de nu blir de) så ska jag ta en tur med dogsen..

ja de var min intresanta dag :)
hoppas ni har de bra . kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0