Torsdag !

Godmorgon på er.

Tack för all hjälp jag fick igår när jag ställde en liiten fråna på bloggen.. :)

Igår när Rikard kom hem åt vi och sedan tog vi den vardagliga promenaden med Verisen. Bjursjön är så bra att gå på dels för att de är bra underlag ¨( så jag inte få så ont ) och dels för att Vera kan gå lös mestadels. Vi hade med oss köttbullar som vi kasta ut och hon leta som en galning ;)

När vi kom hem såg vi på bonde söker fru och myste i vanlig ordning i soffan :)

Idag har jag haft sovmorgon vilket var behövligt eftersom jag har sjukt ont i natt. Har tagit en dusch och ätit frukost snart blir de en tur med Vera. :)

Ha en toppen dag :) kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0