Torsdag.

hej på er trogna läsare..

Idag hade jag väldigt mycket planerat må ni tro.. ja skulle till försäkringskassan , ringa massa viktiga samtal till stan och handla lite m.m. Jag var hos sjukgymnasten 8 i more och under tiden jag var där hann jag nästan somna , blev yr och fick extremt ont i huvudet.

Bussen kom efter någon minut jag hade väntat och jag mådde alllt annat än bra, vägen hem kändes som en evighet. Tog mig två alvedon och la mig på momangen när jag kom hem och sov till 12. Hade nog kunnat sova längre. Tog en tur med Vera för att vakna till lite och nu har jag precis ätit två mackor och frukt..

Ibland är de gott att bara ta de lungt inte plannera och greja. resten av dagen blir väldigt lugn. Ska försöka få ordning i köket alla fall.. de är väldigt rörigt här hemma nu kläder högt å lågt men imorgon tänkte jag att jag ska ta tag i de ;)
Ikväll blir de även räkfrossa för mig och älsko det är ju även kvällsöppet på stan så vi ska gå och kika liite det brukar ju va bra erbjudanen och så då ;)

Nej nu ska jag nog kika på ett eller två avsnitt skilda världar :)

Kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0