Uppdatering av dagen.

Heeji igen

simmningen gick kanoners , förra gången simma vi ju 20 min i dag klämde vi till med 30. det blir längre och längre för varje gång. det var inte så farlige mkt folk i bassängen vilket var väldigt gott :)
Efter simmningen basta vi. Susanne hade köpt med sig frukt, vatten och ansiktsmask och jag hade med mig body skrub och hårinpackning. Ansiktsmasken skulle vara rengörande och redan när man tog på den kände man hur bra den var. den lukta nästan som tandkräm..

När vi bytt om åt vi lite chocklad som Susanne hade med, inte dumt alls ;) Sedan tog jag mig till Musset och mötte upp pappa :) Han bjöd på lunch. Fläskkarre, grönpepparsås och hasselbackspotatis jag blev propp mätt och det var jätte gott !

Bussen fick de bli hem i dag, längtar så till jag kan gå igen utan att få ont. , jädrar va jag ska gå då!
När jag kom hem la jag mig i soffan och vila 1.5 timme. underbart :) Nu sitter jag här i soffan och är liiiite rastlös det ser ut som ett bombnedslag här hemma , och vet ni vad ? jag är faktiskt för en gång sugen på att städa såå de får de bli idag..
Rikard är ju i väg å fiskar och har inte planer på att åka hem än så idag blir de jag som får fixa maten , kyckling och pasta får de bli idag ;)

ha en underbar söndag mina älskade vänner :) kram Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0