Vårdcentralen.

Hej på er.

Igår vad de en slapp kväll, tråkig också dessutom de var inget bra på tv. Vi åt middag väldigt sent. Jag åt lax och rikard pytt, har nog aldrig hänt att vi lagat två olika maträtter så ;)

Inatt sov jag väldans bra, och vakna inte av när rikard gick upp heller.
halv 10 hade jag tid hos vårdcentralen fick prata med en jätte go läkare och sedan hennes kollega, blev sjukskriven till en början i 3 veckor.

Ska ju gå hos sjukgymnast också så förhoppningvis blir de bättre., vill ju kunna jobba...
dagen i dag blir lugn, har precis ätit lunch.

hoppas ni mår fint :) kramar


Kommentarer
Postat av: Rebecka svarar

åh tack så mkt vad glad jag blir! =)) vilken gosig hund du har!

2011-09-21 @ 12:59:01
URL: http://rebeckastromborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0