Vecka 28

Hej på er allesammans !!

I morse vakna jag när Rikard skulle upp men somna om lika snbbt igen och vakna vid halv tio av världens huvudvärk. Hade inte tid med de i dag som tog mig två alvedon och föröskte peta i mig lite frukost.
Tog en promenad med Vera, tänk att frisk luft kan göra under :)

Mötte Helen och en boende nere på stan, vi åt luch på coofe rommer, cesar sallad med kyckling och pasta blev de idag , inte helt fel :) Vi satt och prata och hade de väldigt trevligt.
Sedan tog jag bussen hem , var väldigt trött så la mig i soffan och slockna på två sek typ ;)

När jag vakna hörde jag att de regna ute, blev inte jätte sugen på att gå upp från den varma filten och gå ut med Vera men vad har jag för val!? inget! Och Vera bryr sig ju inte om vad de är för väder.,, När vi kom in var jag genomblöt och väldigt hungrig. Idag blev de rester från i lördags då vi åt tacos, perfekt bara värma och äta hur gott och hur snabbt som helst :)

Rikard Ringde för en stund sedan , han har varit och sanerat olja med hemvärnet i hela dagen idag så han är på väg hem nu , han är väl hemma om en halvtimme kanske :) Mysigt!

Annars är de lungt här , går in i vecka 28 idag , önska dock de var 38 men jag hoppas  tiden går fort :)
hoppas allt är  bra med er :) kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0