ännu en...

Sömnlös morgon!

godmorgon på er!
Idag börja min dag kl 3 och nu stax innan kl 6 bestämde jag mig för att pallra mig upp kunde liksom ändå inte soman om. Ligger och funderar på det där förbaskade inbjudningskorten till Mejas dop som jag beställt för 2 veckor sedan som inte kommit än ( ändå beställde vi snabbare leveans på dom) men igår fick vi en faktura på korten , men inga kort! Kan man ringa och säga att de inte behöver skicka några heller ? tänkter ju inte betala de extra för korten som skulle kommit inom 4 dagar alla fall ( sur) Och när jag låg där i morse och amma Mejan så gick jag inte på tradera, har ju lovat mig själv att inte gå in där för jag hittar ju alltdi så mkt fint. Kan ju hoppas att andra också tycker de så jag blir överbudad ;)

denna dag blir nog väldigt lugn gissar jag på , en långpromenad med Verisen i vanlig ordning och kanske sticker jag och Meja ner och hälsar på fina Lucas också ! Mys står på schemat ikväll och imorgon ska vi träffa familjen bergman/stensson !

hoppas ni får en fin dag så hörs vi säkert sedan!

Meja och Rikard. Där var hon bara ngn vecka gammal , lillskruttan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0