Bra dag !

Hej på er !

Denna dagen har varit helt suverän !
var ute och gick med Vera och Meja i morse vi tog oss en tur till affären där vi köpte tacos grejer ! När vi kom hem hade ngn varit här, ngn hade öppnat ballkondörren och städat i köket, uppskattat till tusen.. Tack Mamma! När jag stod och laga mat kom mamma tillbaka och hade köpt rosor till mig! :)

Vid 13 tiden kom Sarah till mig och vi åt tacos och fika med negerboll efteråt! Vi satt å tjata och hade det trevligt som vi alltid har de!! När Sarah åkte hem tog jag , vera och Meja oss en långis i regnet tanken var att Meja skulle sova men efter en halvtimme vakna hon..

Nu sitter vi här jag är ny duschad och Meja nybadad. vi har bokat resa till stockholm , imorgon bär de av, som jag längtat! :) Men innan det ska vi träffa Emma och Lilla Bell i göteborg. det kommer bli en toppen dag!

nu tvättar jag för fullt och snart blir de kvällsmat!
hoppas ni får en fin kväll! kramis!







Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack för idag min älskade vän! Hoppas ni får det bra i Sthlm. Puss & kram

2012-04-25 @ 19:37:54
URL: http://sarahloove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0