Bra dag!

Hejsan !

Oj men vart hade denna dagen tagit vägen.. I morse var de Rikards tur att gå upp med Meja när hon vakna men idag vakna hon tjugo i 11 så då var ju alla pigga , typiskt ;) därimot låg jag och Meja kvar i sängen och Rikard fixa våffelfrukost till oss, lyx så här på en söndag morgon! Hade ingenting planerat i dag men det ändra sig fort.. :)
Efter vi gjort oss klara tog vi en tripp till Rikards kusin och hans tjej som bor utanför kungshamn ngn stans, där har vi spenderat våran dag men passa prat fika och god mat.. kika på klockan två ggr först var den 3 sedan halv 6 , var har dagen tagit vägen???
Väldigt roligt och trevligt har jag då haft de alla fall :)

PÅ vägen hem var Meja mestadels ledsen i bilen , men de kan man inte tro nu, nu ligger hon här brevid mig och snackar och pruttar med munnen, hon hade väl fått nog av att åka bil helt enkelt :)

I morgon fyller världens bästa Mamma 43 år , och i morgon är det alltså 23 års sedan jag döptes :)
Hoppas ni haft en superbra dag., kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0