Byter blogg igen ..

hej på er , nu är jag tillbaka till den gamla bloggen igen, inte var jag missnöjd med den gamla som jag hade fått av snälla Mattias men jag förstod mig inte på den (trög) så jag förstod inte hur man la in bilder och så , tycker personligen det är roligare att läsa en blogg med bilder !

Igår var vi hos mamma hela dagen, mysigt värre ! fick god mat och trevligt sällskap ! När Maja och Jacob kom hem så satt Meja och kolla på dem en lång stund , hon gillar barn och de märks..! Innan vi åkte hem tog vi vägen om kärrstegensgård , så mkt fina saker de har där, ville ha allt!! Men vi kom där i från med ett par vingar som ska vara på Mejas rum! :) När vi kom hem gjorde vi inte så värst mkt vi gick in i sängen vid 9 tiden och kika på webtv och meja somna med en gång :) Har ju tänkt länge att Meja skulle börja sova i sin säng men ju mer jag tänkt på det destu med kommer jag fram till hur mysigt det är att ha henne intill mig, underbara Unge!

Idag vakna vi vid 9 tiden, låg som vanligt och busa.. Meja är ju väldigt glad på morgonen så när man busar tjuter hon ! :) Vi tänkte egentligen gå till öppna förskolan i dag men jag bestämde mig för att ha en hemmadag, ta de lungt och bara vara hemma helt enkelt. promenaden med vera är avklarad och Meja ligger här brevid mig i soffan och sover. Snart ska jag plocka ordning lite här hemma och göra lite fint !

Hoppas ni får en fin dag ! Här kommer massa bilder!






Kommentarer
Postat av: Fiffi

Japp det stämmer ,maila [email protected] så kan vi pratar mer där :)



Kram!

2012-04-19 @ 14:23:19
URL: http://fiffiz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0