En bra eftermiddag!

hej igen..

När Rikard kom hem från jobbet la jag mig och vila en timme , Underbart!! När jag vakna kände jag mig som en helt ny människa, det var precis vad jag behövde!

Idag synda vi och åt pizza , myste till de lite eftersom Rikad ska på övning ons-sön så de kommer bli tomt utan min skatt! Men direkt efter maten tog jag med mig Meja och Vera på en promenad med Mia och Tilda. Meja är bara 5 dagar äldre än Tilda så det är roligt ! :) Vi hade så mkt att prata om så vi var ute över 1.5 timme, underbart väder!!

När vi kom in duscha jag och Meja bada, idag testa vi insattsen till baljan och oj va roligt de var hon sprattla som en fisk i vattnet :) Nu sover Meja som var jätte trött efter badet och all frisk luft i dag !

hoppas ni haft en trevlig helg !
kramar


Världens finaste pojkvän och dotter!

Meja i badet !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0