Ensam tid!

Meja sover i sängen och jag har precis avnjutit en goood smothie som innehöll Kiwi, banan, färsk apelsinsaft , blåbär, hallon och lite mjölk.

Sitter i soffan och slappar har plockat ordning här hemma i dag , blir toookig på allt hundhår, är glad när Vera slutar fälla som 10 hundar utan som 1 igen. Om en stund kommer Min älskade hem och då ska vi äta spagetti och köttfärsås.

Meja hon vänder sig åt alla håll å kanter nu , förut när jag var i köket låg hon på rygg men när jag kika efter en studn låg hon visst på mage ;) Min duktiga lilla tjej!



Jag la henne på rygg på filten från början men hon flytta sig fort ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Stora tjejen! Såklart att mamma inte bara kan lägga mig och tro att jag ska stanna där.. Förstår du väl ;)

Saknar er! William frågar ofta efter Meja..

2012-04-19 @ 18:38:34
URL: http://nennebergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0