Förkylda.

God morgon på er!

Har under ngr dagar känt mig lite förkyld , mest på natten. Meja är tät och har sovit dåligt på nätterna de senaste för hon är så tät i näsan., inatt har hon legat konstant vid min tutte typ..

När klockan var 5.10 gick vi upp , Meja låg och prata i sängen så jag gav upp de där med att få somna om. Nu har jag precis ätit frukost , fick med mig hembakt bröd från mamma igår :) En stor kopp te till de var inte dumt!

Egentligen skulle vi till öppna förskolan idag men de blir en hemma dag :) Vi ska gosa och vila , tvätta en hel del så vi har fina kläder med oss till huvudstaden som vi ska besöka i helgen, min fina stora syster ! Nu däcka Meja i soffan och jag ska nog också försöka vila en stund.. :)

hoppas ni får en fin dag! kramar


En glad tjej i soffan

5 min senare !



Kommentarer
Postat av: emma, mamma till emilia

ni får komma på torsdag istället:)

2012-04-24 @ 21:24:51
URL: http://emmalia.se
Postat av: Elin

Oj vilken kaluffs hon har, vad gulligt!

Sv; ja vi har också funderat på att köra bara blöja. Men det var så gulligt med nattlinne:)

2012-04-24 @ 21:46:16
URL: http://www.selmaochjag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0