STOCKHOLM!

Hej påer!

Dagen i går var bra! Först åkte vi till göteborg där vi träffa Emma och Bell i några timmar, alltid lika skoj synd att de inte blir ofare ! Vi fika och prata om allt och ingenting, fast mest om våra älskade barn. Det skiljer bara 9 dagar emellan dem fast Meja är ett år äldre ;)

Efter trevligt sällskap bégav vi oss till tåget som skulle ta oss till Huvudstaden! resan tog 4 timmar och Meja sóv ca 2 av dem.. Hon var jätte duktigt. Dock hände dé en olycka så vi fick byta lite kläder och så ;) När vi kom fram stod Carro och mötte oss ,vi åkte hem till henne och åt tacos, jag var hungrig som en varg!
efter massa prat somna vi ´gott!

Imorse vakna vi och när vet jag inte ,jag och meja myste sängen en bra stund och när när kika på klockan var den 7.20 ! härligt! Meja är snuvig och trött så medans carro jobbar lite så stanna vi hemma och tar de lungt tills hon kommer! nu sitter jag här ny duschad och fin,Meja sover gott och jag ska nog också vila!

hoppas ni får en fin dag!
kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0