Tomt.

Godmorgon på er!

Åh vilken underbar natt säger jag bara, Mejsan sov på Rikard sida så jag hade min säng för mig själv fast ändå låg vi nära !
Meja sover fortfarande och jag har smygit mig upp och tagit på mig och gjort mig ordning här i lugn och ro, ska snart käka lite frukost och packa väskan, så gott som allt ligger redan framme se de är bara att packa ner!

Men vad tomt det är, inget alarm som väcker än 6 på morgonen , ingen som pussar än hej då , ingen hund som viftar på svansen när man kommer upp.. Vera ska nämligen vara hos jenny under tiden jag är i stockholm , det är hennes andra matte kan man säga :)

hoppas ni får en fin dag
Dagens Ego !


Kommentarer
Postat av: Sarah

Du är så vacker vännen! Och du, jag saknar dig också redan! <3

2012-04-26 @ 09:59:44
URL: http://sarahloove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0