Helgen!

hej! 
 
ush fy skäms va dåligt jag är på att uppdatera ! 

Just nu ligger jag här i soffan och tar igen mig efter en heldag på marstrand., första gången jag var där men verkligen inte sista. Nästa år ska vi dit igen :) Vi kolla ju såklart på borgen och den var väldigt mkt fräkare än bohusfästning eftersom den inte rasat som bohus gjort... Vi hade bra väder hela dagen och Meja var glad som vanligt :) När vi närma oss bilen upptäcktde vi dock att ena däcket hade punktering, så de får bli en promenad med Mejsi i bärselen imorgon då. Frågan är om man ska köpa en sulkiaktig vagn eller om man ska laga däcket på den gamla? :) 
 
Igår var vi på hornbore ting, Maja och Jacob var med oss.. Det var trevlig och väldigt mkt folk :) Innan vi åkte hem tog vi oss en glass i hamburgsund! Maja och Jacob följde med oss hem en stund också :) Alltid lika mysigt att umgås med dom! Kvällen var lugn Rikard var trött eftersom han typ jobbat övertid hela veckan.. 
 
Imorgon är de måndag och ny vecka.. får se va den har att erbjuda :) 
 
hoppas er helg varit bra :) kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0