Kvällen!

Kvällen har bara sagt swich och nu är redan klockan snart 22 liksom.
Rikard kom hem vid 5 och vi satt å snacka lite i soffan och eftersom Meja var helt vild tog jag med henne ut och rikard fixa mat  (korvstroganof) ute dugga de bara till en början så vi hann med både sandlådan och gungan innan hällregnet kom då tog vi en sväng i skogen med Vera och sedan gick vi in! 
 
Meja har ätit väldigt dåligt på dagarna de sista men på em då vi äter allesammans äter hon bra. vad kan det bero på ? Tror även att det är tänder på g., tycker jag kan se ngt spricka upp något i munnen på henne! 
 
Innan det blev natten för Meja tog hon sig ett bad, välbehövligt då hon hade väldigt mkt sand på sig överallt :) Sedan somna hon som en stock! Rikard åkte ner till affären förut och köpte lite go frukt som vi smaskat på och även ben & jerry glass första ggn som jag äter en sådan och den var faktiskt väldigt god :) 
 
Nu kikar vi lite på solsidan och snart är det natten för allafall mig :) 
Hoppas ni haft en bra kväll / Johanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0