Måndag + tisdag.

Godkväll på er! 
 
vilket fint väder det har varit de senaste, man är inte riktigt van vid de men jag å Meja njuter och tar vara på de så mkt vi kan :) 
 
igår tog vi en långpromenad med Mia och lilla Tilda. det skiljer 6 dagar mellan de små men Meja är ändå 1 år äldre ;) vi satt ute en stund och barnen låg i skuggan på en filt och lekte. 
Eftersom vi skulle ha besök hemma senare på em så stack vi ner å hanlda lite mat. Det blev tacos gott å enkelt särskilt när man är många. Det var rikards fina familj som var och hälsa på , alltid roligt :) 
På kvällen när det åkt gick vi ut å lekte lite , jag passa på att träna lite med Vera, kommer inte ihåg sist vi gjorde de. Meja somna så gott så när vi kom in efter vällingen och jag och rikard gosa ner oss i soffan och kolla på film 
"simon och ekarna" helt okej, men rätt trög om du frågar mig. 
 
Idag sov vi till 10! hur gott som helst! De vanliga busandet i sängen innan vi gick upp å käka frukost sedan tog vi en promenad med vera, När vi lämnat vera tog vi en tur till stan och uträtta lite ärenden och lekte på lekparken. kl 15.30 tog vi bussen till färgelanda där vi hälsade på svetlana och hennes fina små flickor. full fart och Meja hade mkt att kika på :) vi blev bjuda på god mat och tiden bara rusa i väg, lätt hänt när man har roligt :) 
rikard kom och hämta oss och jag satt bak i bilen på väg hem för att inte Meja skulle somna och de gick men några gånger var väldigt nära att skatten gav upp..
väl hemma fick hon vällig och nu sover hon..
vi har myst här jag och rikard , nu ska jag läsa lite i en bok jag köpte på 49 spänn idag "lyckliga barn" får se om den är något att ha!!
 
Imorgon ska vi iväg å bada med finaste Sarah och Milo :) det kommer bli en toppen dag! 
 
kram på er ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0