onsdag!

gokväll!
 
Nu ligger jag i soffan och väntar på att robinson ska börja! :) dagen idag har varit mycket bra! Vi vakna halv 9 och myste lite i sängen innan d var dags för frukost! Sedan bada meja och vi gjorde oss ordning för 5 km i regnet med mamma/mormor! Jätte gott! :) vi tog vägen om affären på väg hem!
På em vila jag och meja en stund jag 40 min och meja 1.5 timme (!) När hände de senast, annars brukar hon ju bara sova 30 min! Pappa/morfar har varit här ikväll å busat med meja! Nu sover skatten för natten ( förhoppningsvis) och jag har precis varit ute med vera så nu blir det att slappa! 
 
Imorgon ska jag träffa fina Sanna ska bli så mysigt!
Kram
Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0