Söndag - Måndag - tisdag!

tjofaderittan!
 
Söndagen var rätt lugn, Rikard körde irländarna till flyget och jag, Meja och Vera tog en promenad till lekparken och lekte en stund innan Rikard kom å hämta oss! Då vila både jag och Meja i närmare två timmar :) Storhandling stod på schemat så vi åkte ner till Willys och handla. Nu har vi då mat ett tag! När vi kom hem var båda hungriga och tacos stod på matsedeln ! Lätt , snabbt och väldigt gott! 
Kvällen var lugn vi myste till med te och nötter framför solsidan! 
 
i måndags vakna vi när Rikards klocka ringde vid halv 6 , kände mig mer levande än död. Men jag tog mig upp och vi somna båda om vid 7 tiden igen och vakna inte för ens vi halv 10. Med frukost i magen tog vi oss en långpromenad med Johnny och bobby! :) Sedan hann vi inte mer än hem och göra oss ordning, äta lunch så var de dags att bege sig ner mot stan där vi fika med Josefine och Lucas :) 
När jag kom hem la ja mig i soffan en stund eftersom Meja somna i vagnen och fortsatte sova när jag bar upp henne från vagnen.. När jag hörde att hon vakna gick jag in i sovrummen , då satt hon upp i sängen tokfia! Mys i sängen innan rikard kom hem :) ! 
 
Igår hade vi en "hemmadag" dels för att de kändes som att Meja inte fick ut speciellt mycket av dagen dagen innan och dels för att de inte var ngt vidare väder. Mejas morfar kom också och då var de full fokus på Mejsan som vanligt :) hon showa och greja! Vi åt lunch och hade de trevligt ! När min pappa åkt hem läste vi sagor i soffan, hon sitter helt tyst och kolla (en stund) Sedan var skatten trött efter allt busande så då la vi oss i sängen och somna båda två :) När rikard kom hem åt vi och sedan gick vi ut en stund och lekte :)
När Meja somna gick jag och Vera ut å plocka lite blåbär å hallon, det blev en god smootie på kvällen sedan framför solsdan ! 
 
dagen i dag kommer bli händelserik, Mamma, Maja och Jacob kommer sedan då ska vi ta en promenad med dogsen! Sedan ska vi träffa Sarah och Josefine + Lucas i stan på en fika :) Tänk att få turen att träffa så många som man tycker om på en och samma dag ! ;) ? 
 
nej nu ska jag äta min frukot här , som består av turkist youhurt och jordgubbar :) hoppas ni får en fin dag! 
kram på er
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0