Tisdag!

Gokväll!! 
dagen idag har varit händelserik. Vi tog sovmorgon vilket va skönt. Fast jag vet nog inte vad som är bäst egentligen. sovmorgon eller egentid på kvällen? 
Vi åt frukost och gjorde oss ordning för en promenad med Vera. Sedan bar de av till öppna förskolan , äntligen har det börjat igen! 
Som vanligt va de väldigt mysigt på öppna och en del nya små som var där, tänkas att meja varit så liten, svårt att förstå! 
Efter öppna gick vi en sväng till willys och handla och sedan tog vi oss en promenad hem, gissa om någon sov gott i vagnen? :) 
 
Hemma blev de kyckling tacos och sedan packa vi ner badkläder och åkte hela familjen till simhallen. Meja och Rikard lekte och jag simma. Vi var i 45 min och mitt mål var 1000 meter. Det kändes ikroppen att det var länge sedan jag simma men när man väl kom igång så ;) Det var typ tomt i bassängen, det var jag och 2 till som simma! 
Har funderingar på att börja träna nu men vad? simning eller gym!? 
de lutar åt simning men vi får se! 
 
När vi kom hem var Meja trött som bara den så hon somna rätt fort och vi  har kikar på robinson och svenska hollywood fruar och njutit av vår ensamtid! 
 
Snart blir det natten för mig. imorgon kommer Mamma en sväng och sedan på eftermiddagen kommer pappa! Bra dag! ;) 
 
 
ha de fint! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag röstar för att du ska börja träna med mig! ;D
Längtar tills på fredag! Saknar er massor <3

2012-08-21 @ 23:32:09
URL: http://sarahloove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0