Vänner!

man brukar säga att en del vänner kanske man inte träffar så ofta men man vet att de finns där ändå.
hur ska man kunna veta de när det inte visar ett ända tecken på att de är ens vän?
hedanefter lägger jag det vännerna åt sidan och lägger energi och tid till dom som verkligen förtjänar min vänskap! 
 
på tal om vänskap har jag spenderat min dag på överby tillsammans med Sarah! jag fixa punkan på vagnen och så åt vi lunch och gick runt å kika lite å sådär! Trodde även jag skulle få nippran på f-kassan när jag loggar in och kollar pengarna å upptäcker att jag inte fått mammapenningen som skulle kommit den 27 egentligen, satt säkert i kö i 40 min så imorgon då är jag rik igen ;) bättre sent än aldrig säger man väl ;) 
 
just nu sitter vi i soffan och Meja har blivigt en liten klätterapa , hon klättrar på mig som ställer sig det är svårt att förstå att hon var så liten och stilla för 7 månader sedan! ;) hon har dessutom börjat bli arg när hon inte får som hon vill, då spänner hon armarna å skriker ;) sötnos! 
 
Imorgon blir de ev en sväng till Dalsland och hälsa på Svetlana, det kommer bli roligt :) 
 
hoppas ni får en fin dag ! kram
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0