1: advent!

gokväll på er! 
 
Dagen idag har varit super., den började med sovmorgon och mysfrukost! 
Idag stod vattenpalatset i vänersborg på schemat :) Meja hade jätte kul och röjde och dök som den värsta fisken, helt orädd!! De badstället för småbarn var helt super och faktiskt rätt go värme på vattnet också. efter 2 timmar var vi alla trötta och byta om och åkte mot överby. På överby handla vi lite mat och åt lite lunch, de smaka väldigt gott vi de laget  kan jag lova :)
 
När vi kom hem boka vi tvättid och ALLA maskinerna var lediga så på loppet av 2.5 timme har vi tvättat 10 maskiner tvätt.. JA vi älskar inte att tvätta så det blir mkt på samma gång ;) 
Ikväll har jag varit iväg och tränat med Maja. Har länge velat testa på combaten och de gjorde vi idag, det var jättekul , men väldigt svårt. Har tänkt börja gå på de så kanske man lär sig :) 
 
Just nu sitter jag i soffan och har precis ätit kvällsmat , om en stund ska jag sova för att orka med morgondagen. 
Denna veckan är händelerik med träning, promenader, julpyssel , syskonmys , tatuering, öppnaförskolan, kalas, jobba och det viktigaste av allt Meja bus :) 
 
hoppas ni haft en bra helg! kram på er! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0