1 dec!

Godmorgon på er! 
 
igår fanns det ingen tid att skriva här så jag berättar lite om gårdagen i dag istället för er som undrar.
 
Igår skulle jag få sovmorgon men de gick inte så bra meja satt och banka på dörren in till sovrummet så jag gav upp och sur och grining som jag var gick jag upp! 
 
Vi tog en rätt lugn förmiddag, meja som var trött fick sova en sväng innan vi gjorde lunch och begav oss till trollhättan. vi lämna in däcket för andra gången som det har varit punktering på så nu hoppas jag vi kan komma en bit innan vi behöver byta de igen ;) Vi besiktia även bilen i går och den gick igenom med tomt papper, underbart ! :) 
 
på kvällen va jag och Maja och träna vi körde lite kondition och mage samt att vi gjortde stationer vi skifta mellan, jätte kul och jobbig träning ! När jag kom hem så var Meja piggelin eftersom hon sovit på em i bilen så hon var med på fredagsmyset , vi åt fruktsallad och kika på webtv. :) 
 
Eftersom Meja somna sent igår vakna hon 8.45 idag! lagom till julkalendern, den verkar kanon så det är roligt!
Vi har precis ätit en rejäl frukost jag och Mejsikorven. Rikard stack i väg tidigt som attan för att fiska. Vi ska ta på oss här och gå en promenad med Vera innan det är dags för Meja att umgås med sin fina morfar medans jag ska träna lite kettlebell! Efter träningen skulle vi tydligen bli bjudna på lunch att farsan också , härligt lördag!! 
 
hoppas ni får en fin dag! 
kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0