Bra dag!

hej igen,
kl är strax över 4 och de är mörkt som natten, jag skulle kunna lägga mig och somna hur lätt som helst känner jag.
 
Det blev ingen kettlebell som jag hoppats på i dag , det var ju inte en käft förutom ledaren där så jag ville ju inte stå där själv, pinsamt ju! tyckte synd om honom eftersom det inte kom några när han förberett och grejer.. men lördag kanske inte är den bästa dagen , vad vet jag!? 
 
Jag körde lite cross istället och sedan basta jag lääääänge :) Meja lekte med sin morfar på museet :) VI åt lunch tillsammans innnan vi åkte hem.. Meja somna i vagen och vakna inte ens när jag bar in henne.. så nu sover hon i sin säng och jag ska passa på att plockar ordning lite. 
 
Snart kommer Rikrar hem , det blir en myslörda! 
hoppas ni har de bra :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0