Måndag!

Hej på er!!
 
hoppas er dag varit bra!?
 
VI vakna kl åtta i dag jag och Mejsis, Ändå kände jag mig helt slut och meja med tror jag.
Vi åt go frukost med ägg och knäckebröd. Meja tryckte i sig två ägg , en halv tallrik med gröt och en macka, någon ska bli stor tror jag :) efter frullen tog vi på oss och begav oss ut i kylan med Tilda och Mia på en långpromenad! 
Meja sov mestadels av promenaden! 
 
När vi kom in gjorde jag ordning lite lunch till oss , men det var bara jag som åt (Meja var väl förmodligen mätt) :) Annars har vi bara myst och myst och myst lite till.. Meja har varit trött idag och jag har provat somna henne ett par gånger men det har inte gått så vi har kikat på tv mest hela dagen , skönt med sånna dagar ibland :) 
 
När Rikard kom hem gjorde jag mig klar och stack ner till öppnaförskolan där det var pyssel, en florist var där och visa hur man gjorde krans och god mat bjöds de på, en toppen kväll helt enkelt, även om min krans nog blir en papperskorgs krans ;) 
 
Nu är det snart dags att sova , imorgon är en ny dag!
kram på er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0