Morgonstund ...

har guld i mun! 
 
godmorgon på er! 
sitter här och har precis ätit frukost! egentligen skulle jag gå upp vid 7 men vakna vid 6 och kände mig utvilad, så varför ligga kvar!? :)
 
Igår testa jag på bodyattak, det var svinkul! det var nog en av det roligaste jag tränat på länge så det kommer jag verkligen köra igen, ska tvinga med Maja, Sarah och Emma också har jag tänkt! ;) dock ville som vanligt inte armar och ben sammarbeta så ibland kände jag att jag såg väldigt rolig ut! ;) När jag kom hem igår va Meja fortfarande vaken och showtime på hög nivå, så hon la sig väl 22 när jag gick in och la mig., det är aldrig bra att hon sover på em , men va ska man göra när hon är dötrött!? 
 
Idag kl 9 ska vi till öppna förskolan, Meja älskar ju att vara där så de är roligt. vi ska även inhandla en pulka som jag tänkte vi skulle ingviga här i dag, kul att se om Meja tycker det är roligt :) Pappa kommer och hälsar på i em också , så då ska jag laga någon god mat!
 
idag fyller min svärmor och Mejas fina farmor år så imorgon ska vi åka och fira henne! tror hon kommer bli jätte glad för presenten :) 
 
hoppas ni får en fin dag allesammans ! 
kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0