Onsdag!

Gokväll på er! 
 
Ush va dålig jag varit på att blogga de senaste dagarna. Men det har funnits annat att göra helt enkelt :) 
 
I måndags var det full rulle från morgon till em . Vi umgicks med Susanne och Kevin hela dagen. VI börja dagen med museet och lekrummet där! tycker verkligen de är jättebra där, perfekt om det är för kallt eller regnint på lekparken ute :) Efter massa lek tog vi lunch på Lejias där jag åt supergod pannini, Meja var inte så jätte sugen på att sitta still, det fanns ju så mkt annat att kika på :) När kl närma sig 13 stack vi till öppna :) Där röjde de små och hade de som vanlig roligt :) 
Det var två barn som somna gott i sina vagnar på väg ner från stan sedan. Vi tog oss en promenad hem så Meja fick sova färdigt. 
På kvällen somna Meja sent. Så egentid fanns inte på kartan. jag gick och la mig isamband med henne. 
 
Tisdag: sovmorgon till 9 sedan var det full rulle, frukost , promenad med vera och skynda sig till stan. Lunch med bror va plannerat men han hade blivigt sjuk, så där kunde vi stå och vänta ;) hehe! Vi gick till SImon och Olivia istället där vi fick köttbullar , sås och potatis :) Sedan var de dags återigen för öppna förskolan :) Ung föräldra grupp. Igår va de julavslutning så de bjöds på lussekatter och pepparkakor , sedan var de julklapps leken!  Jag vann de jag ville ha ett emilpussel och en barnskiva med sånger :) Pappa kom förbi öppna förskolan och då var det bara han gällde så på sångstunden fick morfar vara med :) 
Ännu en fika på Leijas denna gången tog jag och Meja pannkakor :) 
Kan ni gissa om hon somna gott ? :) 
 
Onsdag! 
Idag hade vi ingenting plannerat , Underbart att bara ta de lungt! vi åt lite frukost och tog en tur med Vera. Meja fick  sitta på ryggan så vi tog en skogstur :) När vi kom in la vi oss en stund och kolla på avsnitten av mysteriet på greveholm som vi missat. Meja är väl inte jätte intresserad kanske :) Vad har vi gjort annars ? hmm jo vi invigde den nya skivan som vi fick igår. dansa och toka oss lite grann.. sedan så vila vi en stund på dagen isängen, vilket var Underbart! När rikard kom hem tog jag med mig vera ut på en promenad på vägen hem gick vi förbi affären och handa lite. Nu sitter jag här med färg i håret. återigen brun får se om vi ser ngn skillnad :) 
 
Kl 21 är det sista delen av "morden i sandhamn" och till de blir de glass, klementin och te :) Imorgon blir det lite jobb för min del . 8-21 närmare bestämt! hoppas ni har det bra :) kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0