Tisdag!

Hej på er!
 
Denna dagen idag har varit jättebra! Vi vakna vi 8 tiden och kika på julkalendern på svtplay, åt frulle och tog en promenad. Det blev ingen jätte lång idag för det var snorkallt., men Vera fick lite hjärnaktivitet i stället :) 
När vi kom hem vila vi och medans meja sov gjorde jag ordning lunch :) Lax idag igen, det är ju så gott så det kan man lätt äta var och varannan dag :) 
 
När klockan närma sig halv 1 tog vi bussen till stan och till öppna förskolan! Idag var det inte så många som var där men det är alltid lika mysigt och pedagogerna är ju guld !! :) 
Kl 15 hade jag tid för tatuering och närvöst tog jag och Maja oss dit , Meja fick vara hos Olivia och Simon under tiden.
Allt tog väl 10 min typ och de gjorde inte alls så ont som jag hade för mig, dessutom hade jag ju Maja där som jag höll i handen :) 
 
vi slutade visiten på stan med lite handling på willys ,det behövs verkligen efter som kylskåpet eka :) Men nu har vi mat igen :) Kvällen blir lugn har varit sååå jäkla trött de senaste dagarna så hoppas verkligen det ändrar sig, imorogn SKA jag träna igen!! 
 
hoppas ni får en fin kväll och haft en bra dag" kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0