En bra dag :)

Hej på er alla :) 
 
Idag när jag vakna mådde jag mkt bättre än va jag gjort de sista dagarna , gott! 
vi gick upp kl 8 idag jag och meja men när hon blev trött igen vid 10 gick hela familjen och la sig igen och vakna inte för ens vi halv 12 :) 
De blev en sen frukost och en snabbstädning innan vi tog en promenad ner till stan där vi mötte Carl, Josefine och Lucas ! :) Vi fika och kolla lite i affärer. När klockan var 5 var de dags att bege sig hem och byta kläder och sedan vidare mot stan igen.. 
 
Rikards fina pappa, min goa svärfar och Mejas underbara farfar fyller nämligen 60år idag och det firades med god mat på Kvarterskrogen! :) 
Mätta och goa åkte vi hem med bussen och innan Meja somna så busa vi lite på golvet och vet ni va? :) hon krööp! Annars har hon bara tagit sig fram med bena men nu var även armarna med ! Min lilla tjej har blivigt så stor!  nu kommer det väl inte vara en lugn stund hemma något mer ;) 
 
Snart är de dags för sängen och jag har precis övat lite engelska här på datorn , nu har jag gett tusan på att jag ska lära mig de.. och till hösten eller nästa vår ska jag plugga upp engelskan jag inte klara på gymnasiet! :) 
 
Imorgon ska jag jobba för första gången på läääänge! Egentligen skulle jag jobba 15 - 15 alltså ett dygn men eftersom resursteamet hade skrivit ur mig därifrån eftersom jag varit sjukskriven + mammaledig så hade någon annan fått ett pass. vilken kanske var lika bra.. har aldrig varit borta från min skrutta mer än 8 timmar och det var när jag var ute och Meja var med sin pappa! . Så isället ska ja jobba 22-15 :) 
 
hoppas ni haft en fin dag!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0