Fredag

hej! 

har noll koll på dagarna nu när rikard är ledig känns de som helg jämt :) 
 
Idag hade vi inga planer eftersom vädret inte var de vi tänkt oss! Så vi hjälpte simon att flytta lite grann.. elle rikard jag passa Meja ;) Vi tog oss en sallad från cactuz på väg hem. Annars har de varit en lugn dag., har varit sjukt trött de senaste så har bara vela vara hemma med min fina familj..
 
Jo va ute i skogen här hemma med vera förut och plocka lite blåbär, det finns väldigt gott om de och jag tycker de är så rogivande att vara ute sådär.. 
 
Imorgon är de lördag och då hoppas vi på fint väder :) Vi ska till Grebbestads canivalen är tanken :) ! 
Min fina vän Sarah fyller ju även år i morgon! 
 
kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0