fullt upp!

hej på er! 
har de senaste dagarna haft full upp därmed dåligt uppdatering..
Torsdag:Jobbandet gick jättebra och det var inte alls så jobbig att sova utan en liten bebis brevid sig , men det är klart tomt var de ju och man kände sig ju väldigt utvilad :) Och tiden på jobbet sparng iväg, vi var ute och bada med de boende! När vi kom hem åkte vi till bjursjön och bada! resten av kvällen var lugn ! :) 
 
Fredag: Fick turen att jobba även på fredagen. Efter åkte vi till emaus där de var mammaträff. fina mammor och goa barn! Vädret kunde inte bli bättre! jag hade med mig sallad som jag käka i solen! Tiden gick även där fort och  när klockan var närmare halv 5 begav vi oss en , Meja somna med en gång hon la sig i vagen ! 
När jag kom hem vila jag en stund och sedan gjorde jag mig klar för förfest hos johnny.. :) vi tog sedan taxi ner till stan och vidare mot harrys, där träffa vi josefine och gänget :) det var en helt fantastisk kväll, jag hade hur kul som helst. dock sluta den strax innan 2 då jag blev utledd av en ordningsvakt som sudda ur min stämpel och sa " tack för ikväll" ;) Nästa gång kanske jag skulle äta mer innan och framför allt inte dansa med utsträkta armar , de är lätt att riva ner saker då ;)
 
Lördag: Rikard väkte mig imorse med vatten och ipren och sedan sa han , sov du en stund till älskling :) det har varit riktigt tråkigt  väder idag men det hindra inte rikard för att fiska ;) Han begav sig i väg med sina irlänska vänner och har varit borta hela dagen, hoppas han kommer hem snart! jag och meja har varit inne hela dagen , meja är lite förkyld så nu rinner de både från näsa och mun på henne. vi har busat mest hela dagen :) Nu  sover hon sedan en liten stund tillbaka, min fina lilla skatt! 
 
resten av kvällen blir lugn hoppas på finare väder i morgon  :) 
hoppas ni har de bra :) kramar
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0