lördag!

gokväll folket
 
nu gör jag något jag aldrig gjort innan, bloggar från mobilen! l
 
idag har de varit en händelserik dag! vi har köpt ny stol i bilen till meja, hälsat på louise, ätit middag hos rikards mormor och morfar och sist men inte minst kikat på canivaltåget!
meja somna på väg hem en stund och nu ikväll har hon varit piggelin så här har de varit full bus en stund :) nu ligger hon brevid mig och sover sedan 15 min tillbaka! 
 
fick även svar på mitt dåliga humör,trötthet och magontet idag! Meeeens , har ju inte haft de på över ett år och har inte saknat de heller men ändå skönt att veta när man känner att man inte är sig själv Att de "bara" va de :)
 
imorgon har vi inga planer är de fint väder blir de nog stranden annars få vi se!
 
hoppas ni haft en lika bra dag som jaag! 
kraml

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0