Lördag - söndag !

Hej på er !
 
Kvällen igår bestod av Goa vänner , glada besked, roliga berättelser , god mat , sång , dans, skratt och en del alkohol. :) Det var längesen jag hade de så roligt!! 
 
Hemma hade det också gått bra meja hade tagit flaskan vilket hon aldrig gjort innan..efter jag kom hem vid strax efter 2 vakna skatten varannan timme så rikard har då gått runt servat lillan med välling och gröt. jag tror att han va tröttare än jag idag :) Vi la oss alla på soffan i tidigem och sov en timme, hur gott som helt och behövligt för alla :)
 
När vi vakna igen var de sool ute och jätte varmt så vi bestämde oss för att åka till Grinnerödssjön där vi bada , det var gott i vattnet ! Mamma och gänget kom förbi också , sedan följde  vi med dem hem och grilla. 
 
Nu håller Rikard på att natta Meja som är väldigt trött.. och de är jag också! 
 
Imorgon börjar älsko på sin semester , skönt att få ha honom hemma i  tre veckor :) 
 
 
hoppas ni haft de trevligt i helgen! kramar
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0